måndag 27 april 2009

En bra söndag

Började dagen klockan 7.30 på Riksten för en runda med Kalmar. Första rundan för året i Sverige i alla fall. Det gick helt ok - men jag vart lite trött mot slutet. Mina gamla skavsår gjorde sig påminda också, och det sög...

Efter golfen så hämtade jag och Katty upp min kära Mamma för att åka till Utö och äta middag. Hon fyller år på torsdag, så det skulle vara en födelsedagsmiddag typ...

Självklart så hade jag inte kollat om Utö värdshus var öppet eller inte... och då är det ju lika självklart att det inte är det. Men det vart en trevlig tur med båten, och en promenad på Utö. Och det är ju inte fel i alla fall. Middagen fick vi i oss på China-Thai Garden i Västerhaninge... kanske inte den noblaste miljön man har varit i, men helt ok mat i klassisk svennegurkakinamatsmanér.

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar