fredag 18 juni 2010

Brassematchen på söndag - bästa platsen i stan - gästlista

Det är ju sjukt liten text på den här bilden... men i stora drag så står det att jag är en av stans bästa Dj's (tack) - och som tack för att jag och Peter (och Johan) spelar skivor och kollar på Brasilien x Elfenbenskusten på söndag kväll så får vi bjuda in lite folk till en väldigt selektiv arena. Ölen lär vara billig, jag har hört rykten om mat, jag vet att det blir mycket mysigt och bra stämning - och nej - vi kommer inte att spela under själva matchen, så är det vuvuzelor som gäller.

Så - någon som vill stå på gästlistan? Vi har inte så många platser kvar, men om du är snabb så kan jag krita upp dig + en vän

Oh yeah - det är någon slags frågetävling också - man kan vinna adidas prylar för 2000 kr - inte illa

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar