onsdag 8 september 2010

Charlie gillar äpplen - pappabloggen

Note to self - gå inte ner i trädgården och leta äpplen 5 minuter innan middag. Charlie blir vansinnig när man tar hans äpplen från honom. Skulle han få bestämma så skulle han nog sova med äpplet i handen.

Och för att förtydliga. Jag var inne på jobbet igår, och Mirre sa förvånat - "han går ju!?". Och jag vet ju att hon läser min blog titt som tätt (Hej Mirre), så det kanske är fler som inte har hängt med i utvecklingen här. Så jag får lägga upp en film på hur bra han är på att gå också.



Och så har vi fått dagisplats den 30 september. Det känns lite tidigt. Vi får se hur det går

1 kommentar:

  1. haha, jag trodde jag var uppdaterad! men har inte sett någon film när Charlie går, han går ju hur mycket som helst. Gud vad stor han är!

    SvaraRadera