måndag 13 december 2010

Vad gjorde ni 2a advent?

Jag brukar varje år baka pepparkakor med min kusin Björn. Vi gör dom efter Farmors gamla recept, med vispad grädde, smör och sånt där. Fast med några modifieringar.
Fast i år är vi båda föräldrar till småbarn, och då är det ju alltid någon som är sjuk. Så jag fick kalla in min syster för att hjälpa mig.
Sen åkte jag till julbordet på fjäderholmarna och blev jävligt mätt och ganska packad.
Vi körde SM i "sa flickan" skämt. Och Petter vann dagens "re-tweet" i kategorin "fuck off nu kör vi"

2 kommentarer:

  1. Asså så sjukt bra julbord!

    (Dock att det var tredje advent igår)

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag noterar att jag har jobbat lite för mycket med nya siten i år och missade när advent drog igång. Jag lyckades tom övertala Katty att det bara var 2a advent (ni ser ljusen).. vi får köra en extrainsatt advent i kväll

    SvaraRadera