tisdag 25 januari 2011

Svårt det där med namn och sånt

Det är typiskt. Jag har spelat basket sen mellanstadiet. Jordan är anledningen till att jag gillar sneakers. Jag har försökt att sätta fart på basket i Sverige så många olika gånger, och på så många olika sätt.

Och nu har Nike bestämt sig för att använda basket för att bygga varumärke. Och det är ju bra. Men kruxet är att vi ska ha barn nu, vilken dag som helst. Och hur mycket jag än älskar basket (och Nike) så går det ju självklart före.

Men vi var och scoutade lite spelare i Fryshuset för ett par veckor sen. Och tog bilder. Fick denna idag. Enligt Nike så heter jag tydligen Fagerlund... tack.. Och vi heter tydligen sneakers´n´stuff också. Det är inte lätt det här med namn. Kanske när vi fyller 20 år...

Anyways - vi har valt ett herrlag och ett damlag. Eftersom jag kommer att vara borta en del så har vi plockat in Storken som coach. 3 mot 3 turneringen går av stapeln den 18 feb i Munchenbryggeriet. De som vinner får en weekend i USA med NBA match, Jerebko häng osv.

Jag kommer att tjata lite om det här framöver. Dels för att jag som sagt älskar basket. Och Nike. Men kanske framförallt för att jag vill att vi får flest likes på vårat lag (när den sidan väl kommer upp). Så, mer info kommer snart

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar