fredag 15 april 2011

Sa jag ens tack?

När vi fyllde 10 år så gick vi till Puma med den dryga idén att vi ville göra 10 olika Puma Suede skor. En för varje år. Det här var innan Puma fick utskällning av JD-sports och rättade in sig i retroledet. Puma gillar ju oss och sa att vi kan få göra 3 skor. Och det är vi tacksamma för.

Nu har det gått två år, och idéen verkar ha mognat lite. För i år så kommer Puma att göra ett gäng Clyde skor med Undefeated. Vi snackar fler än 10. 

Men det är lungt, jag gillar både Undefeated och Puma och krediterar helt enkelt mig själv för grundidéen (precis som jag klappade mig själv på axeln när Kanye West satte rosa lining på Yeezy efter att jag hade det på mina New Balance 577).

Och jag måste ju tacka för skorna också. Tack Puma (Hej Tomas)

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar