tisdag 13 september 2011

Tisdagspeppen!

Ok, kan vi försöka vända på detta. Jag är på Twitter. Min feed denna helg fylldes av negativa vibes. Alltså, jag menar inte att folk var ledsna och skrev det, för det är ok. Delad sorg är halva sorgen. Men min feed fylldes av tweets som tryckte ner saker man inte gillade, istället för att lyfta fram saker man gillade. Fick mig att fundera lite, och ja - jag har också skrivit mycket sånt.

Men nu får det vara nog. Om ni fångar mig skrivandes något onödigt neggigt om någon eller något så får ni ett frislag (ett).

Så, nu börjar tisdagspeppen. Tänk er att ni vaknar till detta (bara typ första minuten, sen blir det lite tjatigt). Höj volymen lite:



Sen höjer vi volymen lite till och kör vi på med lite sånt här, och tisdagspeppen är i full gång.





Tisdagspepp!

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar