söndag 13 november 2011

Pappabloggen - Fars dag



En allt igenom trevlig dag tycker jag. Båda barnen sov till klockan 7. Visserligen så vaknade dom lite pö om pö klockan 1, 3 och 5 också... Annars har vi inte gjort många knop idag. Byggt lite tåg. Sån där billig brio kopia (hej IKEA) som glappar här och var. Men ändå bra sysselsättning. Avslutade kvällen med en löprunda. Fortfarande en bit kvar till mitt 18-åriga jags fysik. Men lite bättre hela tiden.

Fick för övrigt hem mitt lamm, och min 1/8 ko igår. Lammet har gått på Muskö och kossan på Ornö. Frysen full. Extra stolt över den andel vuxenpoäng jag fick av Charlie (alltså Charlie-på-jobbet Charlie) när jag berättade att jag köpt ett lamm och 1/8 ko. "Det är väldigt vuxet att köpa hela djur".

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar