tisdag 10 november 2009

Det finns ett par bloggar/forum som man bör följa om man gillar sneakers

Och det är framförallt Hypebeast och Highsnobiety. Det som skrivs där sprids ofta till de flesta andra bloggar i världen.

Därför är det ju extra roligt när de skriver om oss. Just idag så är den extra extra roligt eftersom de skriver om oss och har en bild på mig. Och jag vet att jag brukar racka ner på Daniel på Café för att han alltid har en massa bilder på sig själv - men jag lovar att detta inte skall hända för ofta. Om det inte är så att ni vill se mer bilder på mig. Det är kanske det Daniel har råkat ut för? Folk kanske har sagt att de vill ha mer bilder på honom. Ja, han är ju en stilig karl så så är det nog säkert.

Om ni vill gå på kalas på fredag så är det bäst att ni osar nu. Det gör ni med fördel här: releasefest adidas stockholm

Vill ni kolla på vår adidas tidning, fast online så gör ni det genom att klicka på bilden nedan (fast då blir ni skickade till "hypen" och sen får ni gå vidare till sneakersnstuff därifrån)

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar