onsdag 28 april 2010

Isenis x Emifif - Malmö FF 100 år




Jag är ju gift med en tjej från Malmö. Men ni som känner mig vet ju att jag inte har direkt järnkoll på fotboll. Men om någon fyller 100 år så tycker jag att det är värt att lyfta på hatten.

Tuan som är big boss i våran Malmö butik, han gillar MFF. Han lär bli glad när han får ner detta.

Vi släpper ju Puma Match Malmö FF på fredag. Och för att göra det släppet lite roligare så har vi och Puma fixat några fina påsar. Påsen får du om du köper skon. Vi har också fixat till en snajdig tisha till skåningarna.

Och för att göra släppet ännu roligare så kommer Guillermo Molins, Agon Mehmeti, Jiloan Hamad och Johan Dahlin för att signa skor och annat. De kommer klockan 15.00 så är du ett ljusblått fan så är det läge att hänga på Davidshallsgatan 19 på fredag.

Den som är först i kön kommer dessutom att få två stycken VIP biljetter (lyxbåset, med mat, hänga med SNS staff, Puma staff och annat gött folk) till matchen mot Trelleborg.

De nästkommande 10 i kön får två biljetter var till matchen.

Vi kommer också att lotta ut 2 stycken 2-pack VIP-biljetter och.... en MFF tröja som är signerad av alla i laget.

Om jag hade gillat fotboll och bott i Malmö så hade jag gått i mål på fredag...

Så - ni som är ljusblå:

Davidshallsgatan 19
Fredag 30 april
Klockan 15.00
Se till att vara först i kön!

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar