onsdag 19 maj 2010

Handelsministern och jag och Peter

Vi surrade om livet, Pajala, moms, kassalagen (grr), kortbedrägeri (grr igen), kommunister i manchester byxor, hur bra fester det var hos MUF i Kungsängen, export, import, utveckling, bakgrund och annat.

Hon var trevlig, och det hela flöt på. Men man blir ju inte handelsminister om man är otrevlig antar jag. Mitt krav på att ta bort momsen bollades snyggt vidare till Anders Borg - så Anders, du är välkommen att slumma på Söder du också så att vi kan ta ett snack om det där.

Nu ska jag bara re-tuscha den här bilden så att jag får bort mina "love-handles" innan jag skickar den till de tidningar som ville skriva om det....

Jag hälsade självklart på Säpo-killen också, men sen väntade han utanför.

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar