fredag 29 oktober 2010

New York - sista dagarna


Jag har ju varit hemma sen i onsdags, men vill ändå avlägga rapport på de sista dagarna. Jag proppade i mig medoxin och tog en dusch och låtsades som att jag var frisk och vallade ut min älskade och gravida hustru på byn.

Vi avnjöt en widescreen burgare på Ruby's (LES) som var makalös. Eller, jag avnjöt - Katty åt pasta.
Sen mötte vi upp äppelknyckarpojkarna. Kevin var i stan för någon slags presentation (som jag hoppas gick bra Kev). Det är alltid en delight att träffas, jag skrattade och mös om vart annat. Kevin var "on a roll" för han hade fått köpa Moncler Visvim skorna för bara $750 på Moncler butiken.
Men gladast av dom alla var ändå den här spjuvern. Jag har ju hitills bara lyckats ta arga bilder på David C Wilson, så vi ansträngde oss verkligen för att arrangera en glad bild på honom istället. Eller så var han bara så glad över mössan han fick. Lila.
Lite avslutande shopping på NBA-butiken som frontade med Jerebko - och lunch på Fred's at Barneys som inte frontade med oss (vi fick sitta i skamvrån - men gott var det)

Och sen uppgradering på vägen hem till ett frostigt (och något suddigt) Stockholm. Borta bra men hemma bäst

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar