onsdag 27 oktober 2010

Och så gifte sig min bästa vän idag

De har varit tillsammans i snart 20 år. Hon spanade in honom redan när de gick i ettan (nej, inte ettan gymnasiet - den riktiga ettan). Man är ju lite orolig att de inte har lärt känna varandra riktigt ännu...

Jag höll tal. Han har varit som en bror till mig i 30 år i år. Han är fortfarande som en bror. Försökte få fram hur mycket jag (och min fru) älskar de båda, utan att gråta.

Bromance...

Kära brudpar. Vi önskar er allt gott och mer därtill. Ni är en stor och viktig del av vår familj, och ni är alltid välkomna i ur och skur. Jag älskar er båda.
Det här var alltså inte mitt tal, det var lite bättre än så.

Paret på bilden har ingenting med blogginlägget att göra.

Förutom att tavlan hängde på väggen ombord på den båt (som har någon slags anknytning till marinen) där vi åt middag

1 kommentar:

  1. Vi älskar er så mycket så att det nästan är lite läskigt

    SvaraRadera