måndag 13 juni 2011

People wanna know what the Kidd did



Ändå nice att Lebron inte vann. Jag gillade honom i Cleveland. Det var synd att han valde Miami istället för New York. Men, efter att ha kollat några matcher i slutspelet, och en del sammandrag så har jag kommit fram till varför jag inte längre gillar karln. Han beter sig som om han har vunnit redan. Precis som Kobe Bryant gjorde för några år sen. Sprang runt och trodde att han var Michael Jordan.

Anyways, glad att Mavs knep detta, och sjukt impad av Dirk förstås. Men mest impad över Jason Kidd, som är 3 år äldre än mig och fortfarande orkar springa en hel match. Kommer ihåg den här låten från "Basketballs best kept secrets". Inte många av som som är med på planen idag.

2 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=7WR86xLSITc

    SvaraRadera
  2. jag håller med om lebron. killen underpresterade i hela finalserien, det var d-wade som fick kämpa och gjorde så att miami inte blev helt överkörda!

    nästa år är det celtics tur!

    SvaraRadera