måndag 15 augusti 2011

Min sommar i bilder - Eller delar av den i alla fall

 På den tiden när Jodan spelade i Nike Air Jordan
Minnen


Glad och tjock bebis

Grillade en hel del den här sommaren

 Tysk taxikö


 En skitbra bild på öresundsbron

That's a Wee car

 
 Så mycket skit - så lite tid



 Kwon - i Hanon skorna

We - montern

Bra skor









 Snygga kläder - men skitsmå!

 Hej Nils

 the Bird - Tack Pontus


 Jag vet inte vad det här är, eller varför jag har tagit den bilden

 Fail


 Adidas Consortium kommer tillbaka i höst. Det blir göttigt



 What's up Rach!


 What's up Ed!




 Jag gav mina frontrowplatser till Erik J och Charlie

 Peter har den där peppade minen

 Mästerfotografen - har fångat rörelsen bra tycker jag


 Också väldigt bra bild

 Bra ställe att kvarta på

Bra mix-cd som vår Taxi chaffis lirade

Jag blev ganska full och bestämde mig för att gå hem - ensam - i regnet... 

CP Johan


 Skräll... 



 Jägermeister

 1 minut innan Charlie panikgråter av rädsla


 Min vackra fru med två random danskar (tror jag att det var, förstod inte ett ord av vad dom sa)

 Mat hos Morfar

 Varmt

Jättevarmt
 Jättestor!

 Börjar med smakportioner

 Hej Mogge

 Det finns inget dåligt väder, bara dåliga fotografer

 The Posse

 SAS, innan de tappade fokus på kunden

 En textrad om Tjockes förfädrar

Greger Hagelins gamla inlines


Jag tar en annanasdrink till tack

Enligt bröderna Hogeman så har de aldrig ens druckit den drinken




 Oskar tog den här bilden (copyright)




 Jag åt ganska mycket av detta i somras också

 Och grillade - mycket. Här en kyckling på en ölburk

 "Ska vi åka båt?" frågade jag 2 minuter innan bilden. Charlie sa: Ja! Jippilie! och sprang och satte på sig flytvästen direkt

 Timbuktu

 Doo-rag


 Sälar

 Fyren




 Olivia och Elton

 Pumpen

 Efterbliven svensexa för the Rickster






Frågor på det?

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar