tisdag 7 juli 2009

That is how we roll



Allting ska gå med elektrisitet, elektriskt det är nåt magist med det...

När jag skulle åka hem så fick min bil för sig att den tröttnat på att jag styr och ställer hela tiden. Den tog egna initiativ helt enkelt. Det var blinkers som aldrig ville sluta lysa - spolarvätska som fick för sig att spruta tills den tog slut... Det var bara (vilket inte var så bara visade det sig...) att koppla ur batteriet och vänta på bärgare.

Så det blev ensam middag hos en gamal kinafarbror i väntan på assistanskåren. Han körde i sin tur ut den till Segeltorp, och med tanke på semestrar så känns det som att det kan ta tid innan de har löst det där problemet.

smooth...

tur att jag har en cykel - så kan jag skjutsa Katty till BB när bebisen vill ut..

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar