torsdag 25 februari 2010

Denim Demon och WoodWood

Symboliskt?

Meny 1 till Peter (själv är jag på Johans diet efter USA resan)




Jag fyller år idag. 34 år... inte så mycket att fira. Jag har valt att inte visa på facebook när jag fyller år. Det är ganska skönt - samtidigt som jag blir lite sugen på att ha sjukt många grattis på min vägg. Men det är nog mest skönt tror jag.

Anyways, morgonen började med att Oskar skickade ett sms klockan 6.30 för att påminna om vårat möte klockan 9. Jävla hockeyfantast. "stäng av telefonen då om du inte vill bli störd". Vad hände med mammas gamla regler om att man inte fick ringa före klockan 9 på morgonen, och inte efter 8 på kvällen?

Jag svarade med att komma en halvtimme försent. Inte med flit iofs - trafiken hade fortfarande inte hämtat sig sen helgen tydligen...

Väl framme så köpte vi Denim Demon och WoodWood (new shit) till sneakersnstuff för hösten. Såg bra ut.

2 kommentarer: