onsdag 24 februari 2010

Lunch med Brad Digital

Bradley Theodore

Little Brooklyn

Bzoo

Det kom en snubbe på någon slags anställningsintervju också. Killen från Classic Kicks som stängde för två veckor sen.

Bra utsikt från mitt hotelrum.


"Brad - Half Chris Rock, half Chris Tucker - All Dave Chapell" som den vanligtvis sura killen på Alife sa.

Peter och Johan gick upp lite tidigare än mig, och dumpade mig så jag fick äta ensam. Men i New York är man aldrig riktigt ensam. Jag ringde Brad, som varit sjuk hela helgen - och han mötte upp på Havana (tjatigt, men de har goda majskolvar). Hans nya lokal var runt hörnet - inte riktigt färdig ännu, men det blir nog bra. Det skulle vara Bzoo på övervåningen och Little Brooklyn på nedervåningen.

Resten av dagen gick mest åt till att flyga hem. Det var otroligt skönt att få komma hem till fru och barn.

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar