måndag 8 februari 2010

Vegaspepp - 6 dagar kvar


När jag var typ 10-12 år och spelade fotboll (som alla andra) i Tungelsta IF så skulle vi sälja lotter för att få in pengar till lagkassan.

Hur jag kom på första tanken kommer jag inte ihåg, men jag öppnade en lott när jag inte hade något att göra på rummet. Och där vann jag. Så jag tänkte - ok, om jag nu vinner på ett par till, så behöver jag ju inte sälja dessa lotter - utan behöver bara gå och hämta pengarna istället...

Där någonstans så föddes min speldjävul. Men jag har inte riktigt sett till honom så ofta måste jag säga. Jag spelar väldigt sällan. När jag är hemma.... Men när jag är i Vegas...

Vad ska man säga. Vegas är ju till för att spela i? Vissa resor har jag haft tur, vissa otur. Jag tror att overall så har jag nog förlorat mer än jag har vunnit. Men här är lite bilder från en gång när jag vann när Oskar och Martin var med. Den klassiska "jag ska bara spela upp den här hundringen" kommentaren hann jag säga innan jag drog i spakarna. Tror att denna vinst kom upp i slutet av den hundringen... som vanligt...

Får se om man vinner eller förlorar om en vecka

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar