fredag 12 mars 2010

Söders bästa lunchställe


Här har man gått och tjatat om att det inte finns några bra lunchställen på Söder längre. Och nej Johan, jag tycker inte att Babylon är så bra att man kan gå dit varje dag. Jag gillar också min kinafarbror, men inte heller det funkar varje dag. Och hur mycket sushi kan man äta egentligen?

Men idag gick jag i mål. Gårdarnas butik på Nytorgsgatan. Gillar man husman så gillar man det. De verkar iofs köra på tricket att bara ha en lunchrätt om dagen - men det funkar för mig. Idag var det kåldolmar. Kolla på Johan så gott han tycker att det är.

De lagar maten av sina egna råvaror, vad det nu betyder. Men - 75 spänn kostade det. Jag lär nog finnas där ett par dagar i veckan från och med nu. Hatten av!

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar