onsdag 10 mars 2010

Varför har jag två Pumaklockor på kontoret?



Jag har inte använt klocka sen i högstadiet. Jag tror att jag tog av mig den jag hade en vår för att jag inte ville få en klockrand av solen den sommaren...

Ändå så kunde jag inte låta bli att tjata om den där Fresh Prince klockan när den skulle komma ut. En gammal trogen vän på Puma skickade den till mig och sa att jag inte fick lägga upp den på bloggen. Fast det var ju ett par år sen, så jag hoppas att det är lugnt nu?

Den andra klockan vet jag inte riktigt vad jag fått i från. Men jag tror att den har något med något fotbolls VM att göra. Så nu har jag alltså två pumaklockor på kontoret. Det har dykt upp en hel del annat nu när jag har börjat städa och sortera. Bland annat en gammal MC Hammer skiva. Tur att den fanns kvar...

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar