onsdag 14 juli 2010

En dag med grabbarna - pappabloggen





Jag tror jag ska anmäla mig till pappablogportalen eller vad det heter. Jag ska ju vara pappaledig i höst, och vad gör man inte för att få fler läsare?

Anyways, Lördag på Utö, Söndag på Ålö och Måndag utanför Karlslunds Marina... Jag har fått mer sol än föreskriven lämplig dos, och mina axlar är starkt rosa. Så tisdagen gick ut på att undvika solen. Jag och Charlie mötte upp Roberto, hans grabb J och Big Baby Blues. Det var ju varmt i vanlig ordning så Tantos nya "strand" var platsen att ses på. Jag och C softade i skuggan, men de andra badade i Mälaren. Måste ha varit sjukt varmt i vattnet. Ray ser ut att ha gått ner några kilo också

3 kommentarer:

  1. Ska vi fiska i höst?
    Jag är pappaledig från 1:a oktober.

    SvaraRadera
  2. klart vi ska fiska fanta - kanske redan nästa vecka?

    SvaraRadera
  3. Oj, nu får du lugna dig lite! Jobbar fortfarande tyvärr...

    SvaraRadera