tisdag 13 juli 2010

Man kanske ska ha en rubrik på det här? Berlin - sista dagen

Johnny Balle önskerdrömmer

Anton Olsson sitter och myser på Seek. Verkade något mindre sliten än vad jag kände mig

Finaste jackan i Berlin. Kommer dock först till våren 2011.

Oskar Sommarlund
Tekask (Edit - det heter tydligen Te-knekt...)... ett jävulskt påfund med Gin, socker och te. Varmt så klart... för det var ju bara 40 grader ute
Vi kände oss färdiga med mässan och drog till Pan-Asia istället. Något som vi gör varje gång tror jag. Det är trevligt, men ska man äta där så är middag bättre än lunch.
Japp
Fullast i Berlin 2010? Kvällen innan så hade en av dom (för andra kvällen i rad) tydligen tagit av sig alla kläderna på dansgolvet - inte ens strumpor kvar... Den andra hade betraktat och utbristit "pretty epic". 1 spänn till den som gissar på vem som är vem i den här historien
24 kilates x Asics - kommer i slutet av Juli
Mita x Asics - kommer senare i höst
Sneaker Freaker x Asics - kommer också under hösten
Random Asics skor - några kommer i höst, resten senare
Lite kvar att jobba på
Rolig tysk skylt om man är svensk
Jävligt bra bild på Balle. Charlie är också förtjusande, men det är hon ju alltid. Det är Balle också, men just den här bilden var mycket bra. Jag tycker han ska ha den som facebook bild - kommer han få tjejer på
Äpple och mynta på Monsieur Wong - måste komma ihåg att göra själv. Mr Wong har fö stans bästa vårrullar

Extra Günstig Stoppen
Extra Günstig Elskåp
WoodWood x Ellesse kalas. Very 70-ies. Det var poolparty, och i min naivitet så hade jag badbrallor under shortsen. Precis som om jag hade tänkt att bada. Skavsår i grenen....

WoodWoodstock

Herr Karlsson unt herr Andersson - showcase
Tuan är fortfarande vaken - men vi la ner aftonen relativt kvickt - trots tappra försök. Vi gled med Måns till Bar Tousend där han hade lista. Men han hade lista för 20 pers, och vi var typ 60 pers. Ingen fara skedd eftersom vi var trötta och slitna ändå
Min rumskamrat - min kamera var för långsam
Inte så glada att lämna
Tröttast
Trött
Trött
Trötta
va?
Borta bra men hemma bäst. Som vanligt när jag är bortrest så har Katty klippt grabben. Mohawk passar honom. Han ser ut lite som de som äter krokodil i den amerikanska södern

1 kommentar:

  1. Te-knekt eller specialité a la Piere om jag får be.

    SvaraRadera