torsdag 15 juli 2010

Jobba lite idag - pappabloggen


Vår kille gillar inte att sova. Vi har provat de flesta metoder. Antar att man får helt enkelt vänta ut honom. I natt var ändå hyfsat. Han däckade efter endast 15 skrik och gråt runt klockan kvart i sju. Vaknade vid åtta, men somnade om snabbt. Vaknade igen vid nio, och somnade även då om snabbt. Sen sov han till halv tre - då fick han välling som han tömde ganska snabbt. Sen vaknade han igen vid halv sex. Då fick han komma och sova i våran säng. Fast det hjälpte inte. Jag fick gå ner och göra en ny omgång välling som han fick i sig vid sex. Sen fick jag bära honom tills han somnade igen.

Nu sover han, men jag är vaken. Och eftersom jag tänkte jobba idag så var det lika bra att sätta igång. Har lagt New Balance för våren 2011. Ser ganska bra ut tycker jag. Nu ska jag packa ihop mig och åka till jobbet.

2 kommentarer: