fredag 13 augusti 2010

Hold the phone - David C Wilson is on the internet


Här har jag gått och trott vad som har sagts mig, att David C Wilson inte finns på nätet. Men så visade det sig att han har en blog. Eller en plats på Black Lodges i alla fall.

Dave mailade mig igår och visade sin nya cykel. Något flashigare än min "nya" cykel som jag köpte förra året. Och när jag frågade om jag fick posta den, så sa han ja - och gav mig länken till hans blog - där han till och med dokumenterat hur Brooklyn Mashine Works har satt ihop den. Hur jag har missat att han har skrivit där tidigare är för mig en gåta. Men som jag trodde så är han duktig på att skriva, även om han bara har gjort tre inlägg. Hoppas att han tar sig tid att skriva några fler, tror jag många skulle uppskatta. Och tack till Google translate, som låter David läsa min blog. Hej David.

1 kommentar: