onsdag 18 augusti 2010

Sneakersnstuff i Malmö pistolrånad


En av mina sämre upplevelser som egen företagare. Och jag var inte ens där. Det är nog omöjligt att sätta sig in i hur det känns att ha en pistol mot huvudet och tvingad att göra saker. Som tur är så skadades ingen, inte fysiskt i alla fall.

Det måste finnas mycket desperation hos dem som utsätter andra människor för något sånt här. Jag undrar hur de tänker och hur de ser på konsekvenserna av sina handlingar hos sina medmänniskor. Det står att de grep 4 pers igår kväll. Vi får väl se om det var rätt personer. En sån här dag så känns det ju som att hela stan är full av gangsters.

Läs vad sydsvenskan har att säga om det hela här

1 kommentar:

  1. Shit Erik... Jag känner för din personal där nere... jag har ju oxå butik o man e ju lite orolig att nått liknande ska hända där. Peppar peppar
    Johan Ekelund

    SvaraRadera