lördag 21 augusti 2010

Ricky Powell - recap






Minutrarna innan the Rickster äntrade scenen så stoppade han in ena delen av sin skjorta och sträckte på kavajen. "I wanna get that New York bummy sofisticated look"...

Jonas - the most host of all the hosts of the most - presenterade 25-års jubilaren som sen fick micken och började berätta om sitt liv, och de bilder som han tagit. Själv var jag tvungen att dra runt 10 för att börja spela på Mosebacke - men det verkade som att han var kvar till klockan 23 ungefär. Efter det så joinade de mig på backen.

Spelade 4 timmar straight igår. Sjukt att det finns så mycket bra musik. Och att man kan dricka så många Cola utan att behöva gå och pissa. Var helt koffein skakis när jag gick ner från scenen.

Men jag hade roligt, och det är ju det viktiga. Tack för alla som kom, även ni som var stökiga, både till butiken och till Mosebacke. Och Jonas "mer mobb deep" Skommevik - när går planet till Hong Kong? Självklart även tack till hela WeSc och deras crew som gjorde detta möjligt - Daniella, Danne, Mogge och alla som jag ännu inte lärt mig namnet på

Och tack till Ricky Powell, det var roligt att ha dig här

Nu ska jag vara pappa resten av helgen - 1-års kalas i morgon.

Bonus - filmar du nu? pt.3 eller 4

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar