fredag 18 mars 2011

Bra första kväll i Detroit

Kan öppet erkänna att jag var sjukt trött i går kväll. Men vi gjorde
ett tappert försök att fira St. Patricks day i Detroit.


Hinken i klassisk göteborgs-volvo-höjdare pose

Tallriksutställning på restaurangen

Vi är ca 25 pers på denna resa. Borde var bokat för 8. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Och dessutom så fick man sjukt mycket mat på Sweetwater Tavern. 

"I can make any beer green". Fast den jag fick var mer gulaktig tycker jag. Men grön öl är det som gäller när det är ST Paddy

Ok, man måste vara född 1990 eller tidigare för att få dricka bira... Iamcharls snackade om åldersnojja härom dagen... 1990... hur gammal känner inte jag mig då.

Sen blev det bulle hem. Pallade inte vänta på bussen.

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar