söndag 20 mars 2011

Gameday



Så var det dags att kolla matchen. Det är svårt att fatta hur stor Jerebko faktiskt är. Det är tex hans linne som säljer bäst i butiken på arenan. Trots att han är skadad.


Bra hattar. Kommer att finnas på Tres Bién inom kort. Och som Jeremy Scott Sneakers till våren


Bra jävla tickets, tack Jonas


Eldar upp stämningen lite när det presenteras lag (dålig gbg-vits, jag vet)


Och på tal om GBG - I give you - The Hink!


Nu var det ett tag sen jag var på liga basket, men jag tror inte att man har en sån här i Fryshuset va?


Buffé med tillhörande öl i logen där vi satt


Jonas skadad på bänken, måste vara lite jobbigt att se varje match där i från

Sneakersnstuff's damlag. Vinnare!


Efter matchen (som vanns av Pistons med ett par poäng efter ett raflande slut - ska posta lite filmer inom kort) så kom Jonas upp och blev fotad och signade lite pryls


Tres Biéns herrlag - vinnare!


Jonas verkar lite fundersam på Hannes. Kan man förstå


Själv fick jag min special make up JJ tisha signad


Sen fick vi komma ner och känna på golvet


Madde och Jonas


Den här sätter jag lätt


Sneakersnstuff's damlag - vinnare!


Sen blev klockan 10 över öl och det var dags att sätta fart


Jag tror att detta tog upp det mesta av Frazas annonsbudget. 



Som sagt - det är svårt att fatta hur stor Jonas är. Det är han som är det största affichnamnet när man kommer in i arenan. Han och Jay-Z




Efter matchen så var det vidare till någon bar någonstans där vi mötte upp JJ och tog det vidare. Jag fixade en selma skylt åt Hannes, men han gick hem och la sig. Bäst för honom att han är på g i kväll

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar