torsdag 17 mars 2011

Det är långt till Detroit, men det är ännu längre till Troy

Ok,

vi la ju ganska mycket krut för att vinna detta pris. Och det var några som blev arga över sättet vi gjorde det på (ingen nämnd och ingen glömd). Men idag bar det ändå av till Detroit. Eller... vi är ju egentligen i Troy, en förort någon timme från Detroit. Vi ska äta middag snart, så det är lite bråttom. Men man kan väga plus och minus

minus = långt bort. Från det mesta
plus = gratis öl och kakor


Jag vet inte hur de löste det, men bröderna Hogeman fick bara skicka en man. Hannes vann tydligen. Välkommen ombord. Hoppas att Simon inte blev alldeles för arg och mailade folk i onödan bara.


Jag satte mig på en egen plats för att sova lite... gick sådär. Sov kanske 1 timme totalt.


Bussen hämtade oss på flygplatsen.


Men fick stanna efter ett tag för någon blev åksjuk. Något som den här killen skrattade mycket åt....


Bra deals på hundkojor...


Nästan Eminem


Eminem - men vi stannade inte, så jag hann inte ens fota skylten...


Moonie - du har inte sagt att du har utökat verksamheten?


Bra jävla utsikt från hotellet. 

2 kommentarer:

  1. Haha fin känsla på bilderna. Plåta mera! :D

    SvaraRadera
  2. Det blev jag och det gjorde jag:-)

    /Simon

    Ps. Ha så kul! Ds.

    SvaraRadera