måndag 4 maj 2009

Dragon och artisten



Jag börjar oftast mina dagar hemifrån. Där har jag lugn och ro, och behöver inte lösa problem som att sätta i sladdar som har åkt ur, eller svara i telefon för att någon vill sälja något. Jag får helt enklet mer gjort när jag är hemma.

Men jag måste ju vara på plats i bland också - vända lite papper och sånt. När jag kom till jobbet idag så var vår gamla hjälte Dragon på besök. Han jobbade ju här i en massa år, och vi hade roligt ihop vill jag minnas.



Ett annat trevligt och ofta återkommande inslag i vår butiksmiljö är Jonas. Jag pratar förstås om artisten själv - herr Wiehager. Han brukar komma in och sitta vid något bord och jobba lite. Antar att han också får mer gjort på andra platser än hans eget bord. Och det är ju alltid roligt att ha honom här

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar