torsdag 14 maj 2009

Jag skulle vilja börja med att tacka...


I kväll är det "modemingel" på cafét. Jag hade nog tänkt att gå, mest för att mitt ego gärna vill veta om vi lyckats klättra något på tidningen King's "mäktigaste i världen - alla kategorier" lista. Jag skulle ju kunna ljuga och säga att jag inte bryr mig, men jag tror inte att det är någon som är på den där listan som innerst inne verkligen inte bryr sig.

King var nu snälla nog att släppa listan på nätet redan nu, så jag har kunnat stilla min nyfikenhet. Som vi klättrade. Från 94 plats till 89. Det går bra nu..

Men men, vi slog gymprinsen i alla fall. Det är det enda som räknas. Jag tror att han är med på den där listan för att alla som är före honom ska kunna känna så.

Om 18 år så är vi nummer 1

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar