onsdag 6 maj 2009

Kalmar 2009

En gång om året så samlas ett gäng glada grabbar, många med rötterna i basket (läs Polisen Basket) och åker ner till Kalmar.

Från början gick denna tradition ut på att supa och spela basket. Nu när alla har blivit lite äldre så är det mer fokus på supa och spela golf. Självklart kommer vi att lira mot Kalmar också, men jag tror att vi tonar ner det lite - nämnde jag att vi har blivit äldre?

Förtrupperna rycker ner i morgon bitti - jag ingår självklart i förtrupperna. I min bil ner hittar vi Säcken, Knappen och Joel. Linkan, Robban och Kalmar (självaste organisatören av "kalmarresan") åker en annan bil - och vi skall mötas upp på Bråvikens GK i morgon.

Under fredag kommer herrarna Holm, Strömwall, Cricke, Björne, Bull, Peter J och Gill.

Resan inkluderar allt - besök hos Kalmar FF, dubbla skift på Harry's (varav en av dagarna har dresscode: kilt), Paintball, Massage, Relax - jävligt mycket golf, en skvätt basket - en och annan bira - och väldigt mycket roligheter

Jag kommer givetvis att avlägga rapport på det hela


Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar