fredag 9 oktober 2009

Veckans Café kommentar

Fick deras nyhetsbrev idag. Inte en vimmelbild med Daniel så långt ögat når. Undrar om de faktiskt läste mitt senaste Café inlägg. Faktum är att de ringde och frågade om jag var arg på dem eller något? Jag som bara försöker att hjälpa dem att bli bättre. Otack är världens lön. Jag sa som det var. "Jag gillar er, men det är ju roligt att ni inte klarar av grammatiken på sneakers vs sneaker". Det höll dom med om - sen telefonkramades vi och var sams igen.

Och Obama fick fredspriset. De kunde inte ens vänta ett år innan de gav det till honom. Jag gillar ju Obama - men det känns ju som att någon måste ha förtjänat det bättre än Baracken.

Nu ska jag göra bokföring. Det är inte så roligt...

Inga kommentarer:

Och glöm inte att kolla Sneakersnstuff på Facebook Eller direkt på Sneakersnstuff.com

Skicka en kommentar